Tips to overcome procrastination
I’ve been there so many times. What worked for me was breaking things into really small steps. Like instead of saying “clean the kitchen,” I’d just say “wash two plates” and once I started, the rest felt easier. Also, I stumbled on some useful tips while watching videos from the liven app channel. They had these short practices and reminders that made me think differently about procrastination, like treating it as a signal instead of just laziness. Honestly, just five minutes of reflection or doing one tiny action can flip the whole day for me.
17 Views

Je me suis retrouvé à Lyon chez un ami qui parlait beaucoup d’investissement automatique et ça m’a intrigué. Je voulais voir s’il existait un outil qui analyse tout sans que je sois collé à l’écran. J’ai trouvé https://valcreditance.org avec Val Créditance trading en ligne et ça m’a semblé assez clair dans l’idée. Le site parle d’IA qui surveille les marchés et ajuste les positions. Pour la France, ils expliquent aussi les stratégies multi-actifs, ce qui aide à comprendre sans stress. Ça m’a donné une impression de suivi simple au quotidien et pas trop compliqué.